Registruokis nemokamai konsultacijai

Registracija nemokamai konsultacijai telefonu.

3 rūkorių klaidos metant … ir 3 žingsniai į sėkmingą metimą

9 iš 10 rūkorių, net jei garsiai to neskelbia, nori mesti rūkyti. Ir 9 iš 10 bandymų jiems nepavyksta … KODĖL?

3 didžiausios klaidos:

  1. Semtis ‘įkvėpimo’ iš nevykėlių. T.y. dalintis planu, ar noru mesti rūkyti su draugais – su kuriais rūkome. Dažniausiai draugai su kuriais rūkome patys nesugeba to padaryti, tad patarti jums nieko negali. Jie, kad ir kokie nuostabūs žmonės būtų, tik temps jus gilyn.
  2. Mesti po pirmo didelio streso. T.y. sulaukti itin blogos savijautos, ar kitokio streso. Dažniausiai būtent dėl streso mes rūkome, tad mesdami streso būsenoje … turime didžiausią cigaretės ‘trūkumą’, tai neruri jokios prasmės
  3. Mesiu tiesiog dabar. Jei visiškai nesiruošiame, tokie bandymai būna itin trumpalaikiai … skirkite bent porą dienų pasiruošimui. Susidėliokite galvoje, kodėl rūkot, kodėl norite mesti, ką darysite, ką darė kiti … ir tik tada ženkite pirmyn.

3 paprasti žingsniai į sėkmę:

  1. Nusistatykite aiškų, pozityvų tikslą
  2. Ieškokite informacijos, pagalbos, patarimų iš sėkmingai metusių
  3. Parinkite tinkamą laiką, kai būsite tinkamoje jums aplinkoje ir niekas jums netrukdys

 

Daugiau: Kaip padėti NEmesti rūkyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

3 × 1 =

Straipsniai

Allen Carr's Easyway

Straipsniai verti Jūsų dėmesio, kur galite palikti savo komentarą