Registruokis nemokamai konsultacijai

Registracija nemokamai konsultacijai telefonu.

5 žingsniai: Kaip nustoti nerimauti metant rūkyti

1. Kur problema. Jei menkas nerimas tampa toks didelis, kaip gyvybės ir mirties klausimas – pabandykite konkretizuoti problemą. Kas vyksta: metėte rūkyti, tad pasiekėte tai ko norėjote. Tampate veikesnis. Nerimaujate tik dėl to kad jaučiatės kitaip. Tačiau suvokiate, jog jaučiatės geriau. Tad ar yra ko nerimauti?

2. „O ką, jeigu…“ Daugelis rūkorių tiki, kad problemos prasidės jeigu … . Tačiau tokiu būdu galima nerimauti ir rūkant. Tiesa sakant rūkoriai ir turi gerokai daugiau nerimo dėl sveikatos, pinigų ir pan. kol rūko.

3. Veikite. Jei mintys laksto į visas puses kaip įsisiautę vaikai gimtadienį, pradėkite veikti. Puiki yra dviejų žingsnių technika:

a. Stabilizuokite. T.y. paimkite pačią pirmą mintį, dėl kurios neramu ir susitelkite ties ja STOP.

b. Nukreipkite ją tinkama linkme. T.y. Atsakykite sau į klausimą, ką prarandu ir ką gaunu mesdamas rūkyti: Rezultatas bus kaip Brazilijos ir Lichtenšteino futbolo komandų susirėmimo.

4. Netikrumas. Neapibėžtumas, tėra nuolatinė gyvenimo dalis. Metat rūkyt ar ne, nežinote ir negalite įtakoti visko kas bus ryt. Tad nepasiduoite tamsioms mintims apie rytdieną, o gyvenkite dabar.

5.  Jus kontroliuojate gyvenimą, ar gyvenimas jus? Suvokite, kad jei neimate gyvenimo į savo rankas, gyvenimas pradeda kontroliuoti jus. Galbūt pasaulio negalite pakeisti, tačiau galite nuspręsti ką darysite ar galvosite dabar. Paskambinsite draugui, ar eisite į kiną. Viskas jūsų rankose, tad veikite.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

5 × one =

Straipsniai

Allen Carr's Easyway

Straipsniai verti Jūsų dėmesio, kur galite palikti savo komentarą