Registruokis nemokamai konsultacijai

Registracija nemokamai konsultacijai telefonu.

APIE TABAKĄ … IR PANIKĄ METANT

Jei esate rūkorius, vienas didžiausių iššūkių siekiant pagerinti savo sveikatą yra metimas rūkyti. Tiesa sakant sveikata pradės gerėti automatiškai, metus rūkyti.

Tačiau be akivaizdžių metimo rūkyti pliusų tai gali būti sudėtingas ir daug streso sukeliantis laikas. Jūs galite jaudintis, ar pavyks suvaldyti abstinencijos simptomus (liaudiškai ‚lomkes‘) ir kaip metimas rūkyti pakeis jūsų gyvenimo būdą. Gali būti, nerimaujate kaip pasikeis jūsų santykiai su draugais ir artimaisiais.

Kol mintys apie metimą rūkyti yra abstrakčios, mes nerimaujame gerokai per daug. Štai keli žingsniai, kurie padeda suvaldyti situaciją:

  • Nusistatyk metimo laiką (nebūtina laukti iki Naujų metų)
  • Žinok, ko tikiesi iš metimo (kalbu apie pozityvius dalykus: sveikatą, laisvę, pinigus ir pan.)
  • Pasižymėk pasiekimus (sutaupytus pinigus, pokyčius sveikatoje ir pan.)

Metus rūkyti, nuo pat pirmos dienos jausi skirtumą tarp rūkančio ir nerūkančio gyvenimo. Tačiau labai svarbu tą skirtumą užfiksuoti ir teisingai tai padarius, mažiausiai norėsis pradėti rūkyti vėl ir viską prarasti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

seven − 6 =

Straipsniai

Allen Carr's Easyway

Straipsniai verti Jūsų dėmesio, kur galite palikti savo komentarą