Registruokis nemokamai konsultacijai

Registracija nemokamai konsultacijai telefonu.

KAIP IŠEITI IŠ KOMFORTO ZONOS

Daugeliui rūkančių, tam kad mesti rūkyti – labai sunku žengti pirmą žingsnį, t.y. išeiti iš komforto zonos.

Nėra stebuklingo būdo, tačiau gerai būtų žinoti šiuos esminius principus ir juos taikyti.

Ką daryt:

  1. Bijoti, bet vistiek padaryti … tik greitai, arba 3 sekundžių taisyklė. Pvz. Užlipate ant tramplyno ir bijote nušokti … tačiau jei darote tai greitai, baimės nelieka. Jei abejojate daugiau nei 3 sekundes, greičiausiai žemyn lipsite kopėčiomis. Būkite impulsyvesni.
  2.  Susiekite save nuolatinių ryšiu, su metimu rūkyti. Pvz.kasdien atlikite nedidelį žingsniuką tikslo link. Pvz. susiekite save su kitu metančiu ir padėkite jam, pasidalindami ką naujo šiandien sužinojote. Taip nenukrypsite nuo tikslo.
  3. Pabandykit bent kažką padaryti, o ne vertinkite pastangų nebuvimą. O paskui teisinkitės kad niekas neveikia. Pabandyti bent kažką yra lengviau nei atrodo. Nekelkite sau didelių reikalavimų.
  4. Būkite aktyvūs. Savaime suprantama, sėdėjimas prie televizoriaus daug progreso nepadarys. Tačiau pasidalinkite su aktyviu draugu … ir pamatysite, kad įkvėpimas liesis laisvai.
  5. Įsivaizduokite … kaip atrodys gyvenimas kai mesite rūkyti, ar pasieksite kitą savo tikslą. Nuostabiai? Apgailėtinai? Įprastai mums sunku siekti dalykų, kurių neįsivaizduojam.

Sėkmės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

17 − eleven =

Straipsniai

Allen Carr's Easyway

Straipsniai verti Jūsų dėmesio, kur galite palikti savo komentarą