Registruokis nemokamai konsultacijai

Registracija nemokamai konsultacijai telefonu.

Kaip nustoti iškraipyti informaciją apie rūkymą

Žmonės turi daug informacijos apie rūkymą, tad mano kad viską apie tai supranta. Deja yra ne taip.

Sistematizavom informaciją, kad ji būtų jums labiau suvokiama ir padėtų jums išsivaduoti iš tabako bei nikotino gniaužtų
1. Informacijos kiekis.
Ar kuo daugiau, tuo geriau? Mes žinome kad cigaretės padeda atsipalaiduoti, rūkymas kenkia plaučiams, elektroninės cigaretės kenkia mažiau nei įprastos, kokybiškas tabakas geriau nei prastos kokybės ir t.t. Tačiau kas iš to? Tiesiog turime krūva ‘LEGO’ informacinių kaladėlių ir nesuprantam, kodėl toliau rūkom.
2. Informacijos supratimas/aktualizavimas.
 Greičiau, ar vėliau kiekvienas rūkorius suvokia bendrą rūkymo paveikslą, kuris parodo aiškiai kaip dieną – esu priklausomas ir nieko negaunu iš cigarečių ar nikotino. Tačiau net suvokimas, nieko nekeičia. Tiesiog dingsta iliuzijos, kad rūkydami mėgaujamės … ir toliau rūkom, nes bijom, kad gyvenimas taps nemielas be cigaretės.
3. Veiksmo atlikimas.
 Daugelis mūsų veiksmą – metimą rūkyti, suvokia kaip vieną sunkiausių darbų ar net žygdarbių. Tačiau taip nėra. Tiesa sakant šiam veiksmui atlikti net daryti nieko nereikia, tiesiog neprisideginėti. Bėda, kad daugelis mūsų atlieka veiksmą nesuprasdami, o tik turėdami informaciją t.y peršoka 2 punktą. T.y. Neturi aiškaus supratimo, arba negali suvaldyti baimės, o tai reiškia, kad nesuvokia, kad iš tiesų neturi ką prarasti mesdami rūkyti.
Jei negalite aiškiai suvokti rūkymo spąstų veikimo principo, gali būti sunku mesti rūkyti. Tačiau kai informaciją perprantate, metimas rūkyti tampa malonumu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

five × 2 =

Straipsniai

Allen Carr's Easyway

Straipsniai verti Jūsų dėmesio, kur galite palikti savo komentarą