Registruokis nemokamai konsultacijai

Registracija nemokamai konsultacijai telefonu.

Kodėl 93% atvejų mesti rūkyti nepavyksta

Kodėl 93% bandymų mesti rūkyti nepavyksta? Kodėl nesėkmių procentas metant rūkyti yra toks neįtikėtinai didelis? Jei ketinate mesti rūkyti, tai greičiausiai dėl to kad nebenorime būti rūkančiais … ir dar niekas neverčia mūsų rūkyti.. Tai kodėl tai taip sunku? Daugelis rūkorių pritars, kad metimas rūkyti kone ‘misija neįmanoma’.

Atsiras metusių, kurie metimą rūkyti palygins su didžiausiais gyvenimo pasiekimais. Taip pat esame girdėję apie neįtikėtinas kančias, kurias rūkantiems tenka iškęsti, kai jie bando atsikratyti priklausomybės. Vos pabandžius mesti, rūkorius apninka įvairios problemos: Nerimas, dirglumas, pykinimas, susikaupimo stoka, nemiga ir daug kitų negalavimų.

Tipiškas sprendimas – vaistai nuo rūkymo, kitais žodžiais nikotino pakaitalai. Jie turėtų padėti iškęsti fizines kančias, kol formuojame naują ‘įprotį’ nerūkyti. Vaistai turi padėti suvaldyti baisią traumą, kurią rūkoriams teks iškęsti bandant atsikratyti priklausomybės.

Kai atskiriame įprotį, nuo nikotino ‘pagirių’ viskas turi eitis kaip iš pypkės… deja taip nėra.

Pabandykime paanalizuoti štai tokią situaciją: Įsivaizduokite, jūsų draugas kviečia jus kartu pažvejoti jo jachta. Tai bus puiki savaitė ir jūs laukiate nuostabių įspūdžių. Nėra nei streso, nei įtampos – planuojate nuostabias atostogas. Žinoma, joms reikia pasiruošti – tad kelionei įsimetame bloką cigarečių. Jachta atsišvartuoja ir nuostabi jūsų kelionė prasideda. Jūs stebite nuostabią jūrą ir tolstantį krantą. Jūs prisidegate cigaretė ir jaučiate pilnatvę. Tačiau į galvą ateina mintis, ar tik nepamiršau cigarečių automobilyje? Mes neskubėdami patikriname savo daiktus ir pastebime, kad blogiausias scenarijus išsipildė. Jūsų cigarečių pakelis apytuštis, o blokas atsargai kas akimirką tolsta. Metančio rūkyti simptomai prasideda akimirksniu: Nerimas, dirglumas, pykinimas…

Kaip įtikinti draugą užtrukti papildomai 3-4 valandas, kad grįžti į uostą? Ar teks kankintis visą likusią savaitę? Neįtikėtinas dalykas yra tai, iš kur atsirado visi šie simptomai. Jūs dar rūkote cigaretę ir turite keletą likusių pakelyje. Nikotinas vis dar yra jūsų kūne … tačiau mes jau jaučiame metimo rūkyti simptomus.

Kiekvienas rūkalius gali pakliūti į panašią situaciją. Nes daugeliui rūkorių mintis, kad gali nebūti cigarečių sukelia paniką. Tiesa, rūkantys gali išbūti ilgą laiką be cigarečių jei yra užsiėmę ir jaučiasi saugūs – tačiau užtenka mintyse padaryti prielaidą, kad nebus cigarečių ir panika prasideda.

Kai bandome apriboti rūkančius nuo galimybės vartoti cigaretes (nesvarbu ar tai daro gydytojai, mokytojai, policininkai ar darbdaviai) rūkantys susiduria su vis didėjančiu noru rūkyti. Rūkorius savo noru gali išbūti nerūkęs visą naktį ir nejusti problemų, arba pradėti panikuoti, kai porai minučių užstringame lifte.

Taigi … jei ne nikotino vartojimo nutraukimo sindromas, kas sukelia šią baisia traumą nerūkant? Kodėl taip skaudu suvokti, kad: „Aš noriu mesti, bet negaliu“. Šis minčių konfliktas sukuria vidinę kovą rūkančio žmogaus viduje ir jis pradeda jaustis nepatenkintas, nusivylęs ir pradeda nerimauti.

Viena jo pusė nori prisidegti, kita ne. Šis konfliktas atsiranda, nes rūkorius tiki, kad gauna malonumą ir paramą rūkydamas – atitinkamai mesdamas rūkyti šiuos svarbius dalykus praranda. Akimirksniu vaizduotė pradeda piešti blogiausią įmanomą scenarijų, kas nutiks man metus rūkyti ir sukelia baimę, pereinančią į paniką.

Problemos sprendimas yra pašalinti įsitikinimus, kuriuos rūkantys žmonės neteisingai suvokia. Įsitikinus, kad cigaretė yra malonumo ir palaikymo šaltinis. Tai visiškai pašalina norą rūkyti. Maždaug 7% rūkalių, kuriems pakanka jėgų išgyventi šį košmarą. Ir net galvodami, kad rūkymas yra malonumas ir palaikymas, jie sugeba ištverti nerūkę … tačiau kaip ilgai?

Net ir vėliau, laikas nuo laiko, vis dar jaučia potraukį rūkyti. Kiti 93% žmonių, kurie bando, palūžta per pirmas porą savaičių. Nes dažniausiai negali įsivaizduoti save kenčiant visą likusį gyvenimą. Viskas ko mes siekiame BŪTI LAISVAIS! Tačiau susidarius klaidingą požiūrį į cigaretę, padarome tai kone neįmanoma.

Allen Carr’s seminaro metu mes pakeičiame požiūrį į rūkymą. Tai milžiniškas malonumas ir atsipalaidavimas suvokus, kad nieko neprarandame – o gauname. Allen Carr metodas užtikrina, kad suprantame informaciją teisingai. Be to teikiama pagalba net 3 mėnesius po seminaro. Labai tikėtina, kad jūs vis dar jaučiatės šiek tiek skeptiškai.

Aš galvojau lygiai ta patį, kol po 19 minučių su Allen Carr supratau, kad daugiau niekada gyvenime nerūkysiu. Ir esu laimingas dėl to daugiau kaip 10 metų. Ir galiu pažadėti, kad nei vienas pažadas nebuvo perdėtas. Taigi paklauskite savęs, ar turite ką prarasti jei mesite rūkyti. Tai lengva, tik reikia ryžtis pirmam žingsniui.

Skaitytojų komentarai

  • Ryzius - Atsakyti

    birželio 2, 2015 16:06

    tai kaip ryztis ryzymuisi tam pirmam zingsniui kai tik pagalvojus apie tai siurpas per kupra nuveina

  • gedas - Atsakyti

    birželio 10, 2015 08:31

    o kodel 93pc, o ne94

  • Rimantas - Atsakyti

    birželio 16, 2015 11:17

    to Gedas.

    Rūkantieji gyvena trumpiau, jei tau nerūpi tavo šeima ir aplinkiniai, koks skirtumas 93, ar 94. Siūlau visiems aplankyti ligoninėse terapijos palatas, ten įeiti nėreikalingi leidimai, nesinorės ne tik rūkyti, bet ir valgyti kas pakliūna po ranka.

    Rimas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

twelve + 10 =

Straipsniai

Allen Carr's Easyway

Straipsniai verti Jūsų dėmesio, kur galite palikti savo komentarą