Registruokis nemokamai konsultacijai

Registracija nemokamai konsultacijai telefonu.

Seni cigarečių pardavimo triukai, kartojami iš naujo platinant elektronines cigaretes

Seni cigarečių pardavimo triukai, kartojami iš naujo platinant elektronines cigaretes

Kompanijos, parduodančios elektronines cigaretes vis daugiau remiasi sena tabako gaminių marketingo taktika, kuri buvo naudojama dešimtmečiais prirauti rūkorius visame pasaulyje.
Vaizdinė reklama autobusų stotelėse, ant taksi automobilių, sporto renginiuose. Reklamos tikslas, padėti rūkoriams ‘prisikelti iš pelenų’ ir susigrąžinti laisvę Rūkyti. Nors tabako reklama gerokai apribota visame pasaulyje, elektroninių cigarečių reklama tėra teoriškai ribota.
Tačiau reklama jau matoma autobusuose, ant lenktyninių automobilių, renginiuose … ir ji kviečia ‘pakilti iš pelenų’, ‘atgauti laisvę’ bei pan.

Tabako reklama buvo vis labiau ribojama visame pasaulyje, ypač JAV jau nuo 1970 metų. Valstybinė maisto ir vaistų administracija planuoja ribojimus elektroninėms cigaretėms taip pat. Bet dabar, viskas leistina.
Nėra jokių mokslinių tyrimų, kiek šis produktas yra nuodingas. Akivaizdu, kad marketingas taiko į jaunimą, siekdamas pritraukti, išbandyti ir žinant nikotino prigimtį, tapti priklausomais. ‘Senasis’ tabakas jau nėra toks išsigandęsa, nes jaunimas, priklausomas nuo elektroninių cigarečių, laikas nuo laiko paptraukia ir paprastas.

Lietuvoje elektroninėms cigaretėms, bei jų marketingui nėra jokių ribojimų. Teoriškai, asmenims iki 18 metų pirkti cigaretes parduotuvėse yra draudžiama, bet tai lengvai apeinama perkant internetu, skelbimuose ir pan.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

twenty + ten =

Straipsniai

Allen Carr's Easyway

Straipsniai verti Jūsų dėmesio, kur galite palikti savo komentarą